ACTUALITAT, ESCOLA, Festes i Esdeveniments

Els alumnes de 4t viatgen a París

De l’1 al 4 d’abril els alumnes de 4t van anar a París. Una sortida organitzada pel Departament d’Història que tenia una finalitat cultural i lúdica.

El viatge va començar a les 7.55 del dilluns 1 d’abril a la terminal 2C de l’Aeroport d’El Prat de Barcelona i va acabar a les 17.30 del dijous 4 d’abril a la mateixa terminal.

En arribar a l’Aeroport de París-Charles de Gaulle va començar l’esperada experiència dels alumnes de 4t.

Els integrants de 4t ens vam dividir en dos hotels, però això no va comportar que anéssim per lliure els dos grups, sinó que anàvem reunint-nos fer visitar els diferents llocs previstos.

Primer dia

Després d’arribar cada grup al seu hotel, ens vam instal·lar i vam dinar per la zona corresponent a prop de l’hotel.

Notre-Dame

Després vam anar a visitar la Catedral de Notre-Dame i, en tenir temps lliure per aquella zona, ens vam dirigir cap a l’Arc de Triomf.

Arc de Triomf

Per fi, després d’una llarga caminada, vam arribar a l’Arc de Triomf. Després d’estar una estona per aquella zona tot el grup ens vam dirigir al restaurant on soparíem.

Després de sopar, els dos grups vam anar cap a la Torre Eiffel per visitar-la de nit. Aquesta va ser l’última parada del primer dia del viatge.

Torre Eiffel

Segon dia

Acostumats ja a París, vam començar el segon dia de visita per aquesta ciutat.

La primera parada va ser el Museu d’Arts i Oficis i després ens vam dirigir cap a un barri de París per anar a dinar.

Ben dinats vam passar pels Camps Elisis per anar cap a la Torre Eiffel. Aquesta vegada, sí que hi podríem pujar.

Vistes Torre Eiffel 1r pis

En entrar dins del recinte de la Torre Eiffel tots els alumnes vam tenir temps lliure per tal de poder-hi pujar al nostre aire. Pujar-hi va suposar un repte per aquelles persones amb por a les altures i, a més, les condicions no van ser les més adequades, ja que plovia i feia força vent.

Una vegada reunits tots en un carrusel, vam anar cap al riu Sena. Allà ens esperava un passeig amb vaixell pel riu.

Torre Eiffel

Una vegada vam baixar del vaixell, es van acabar les parades del segon dia i ens en vam anar a sopar i, seguidament, a l’hotel.

Tercer dia

Arribant ja al final del viatge a París, va començar el tercer dia.

La primera visita que vam fer va ser al Museu Picasso de París. Després de visitar tot el museu, vam anar cap al barri jueu.

Allà vam anar per lliure per poder visitar cadascú el barri i menjar alguna cosa. Un cop ja ens havíem tornat a reunir, ens vam trobar tots al Centre Pompidou.

Una vegada junts, vam anar a dinar i, en acabat, ens vam dirigir al Louvre. Després d’una llarga visita pel museu, ja va ser hora d’anar a sopar i que s’acabés el tercer dia.

Louvre

Quart dia

Aquest sí que era el final del viatge a París, però no per això vam desaprofitar el dia, sinó que cada grup va anar a un punt diferent.

El grup de 4t C ens vam dirigir cap a Montmartre, el barri dels pintors. Vam estar passejant pel barri i també vam pujar fins a la Basílica del Sacré Cœur. Una vegada allà ens vam acomiadar de París admirant les vistes des de la Basílica.

Com sempre passa, va arribar l’hora de marxar i vam anar cap a l’aeroport, on ens vam reunir amb l’altre grup.

Aquest va ser el final d’aquest viatge. Un viatge que pel meu gust va ser molt gratificant i estava molt ben organitzat per part dels professors.